Friday, November 20, 2009

mak saye suruh

blik je rumah bermacam2 suruhan dari mak saye
saya hanya menganggukkan kepala
walaupun dalam hati bukan semua saya nak buat!hee:)
mak saye suruh ambik P moto,tapi saya berdegil xnak
sbb nanti mat rempit gelakkan saya xlpas titi,alasan!!tp mmg knyataan
ckupla sekali terkena dgn mereka,seriously maluuuu
cm nak flush muke dalam bowl toilet.
even ayah da byr penuh sampi complete lesen P.
mak kate jgn membazir,try je kalo fail xyah ambik da
sbb da ade lesen kereta,so saya xheran ngn lesen moto tu
saya bukan minah rempit atau minah ronggeng atau kutu rayau
yg sgt2 memerlukan moto.kereta sudah ckup membahagiakan
whee..T___T
sejak dari standard 6 lagi mak saye suruh pkai braces
tapi saye xmaw
sbb saya takut sakit,nanti susah nak makan
degil btul aku ni duss!!tapi tbe2 saya terbukak hati nak pkai
ble tgk rmai kwn2 yg pkai,gigi mereka jadi cantik
jeloussss
saya trus bergegas jumpe dentist
cz mak suh tny harga
name doktor tu Dr.Pui
handsome taw*sempat gedik jap*
firstly,igt nak bt crowning je cz xsuke pkai braces
nanti kene ejek gigi besi cm amin
dan muke nampak buruk,sgt2 xsuke
tapi doktor tu nasihatkan jgn buat crowning
it's not good for a long time
ia juge boleh menyebabkan gigi berkulat
oh no,saya trus deletekan crowning dr fikiranku!!fullstop
doktor sarankan pkai braces bahagian atas je
cz bwh xde problem
kalo pkai pun 6bulan je cz my case is not too serious
tapi kne bt minor operation dekat ligamen gusi
issshh lemah tol dgr operation ni.
cost around 2thousand,lower than my expectation
alhamdulillah.
jihadi ckp pkai braces niatkan utk keyakinan diri
tp bukan mengubah ciptaan allah
thnx awak;))
byk lagi yg mak saya suruh
suruh ajar sepupu2 saya yg skolah rendah tu
sains n math
aduyaiii,dah la xreti nak mengajar orang ni
kurang penyabar pulak,nak marah anak orang
kalo adik sndiri senang sikit nak marah,xde sape terasa hati
saya mmg garang kalo mengajar(sebenarnye mmg grg pun haha)
tapi kesian pulak kat dowg tu
nxt year nak UPSR,drpd cuti pjg tgk cartoon je
bek stdy ckt,btl juge ble difikirkan
em tapi korang kne bersabar ye blaja ngn cikgu rimau ni:p
em mmg byk kalo nak tuliskan sume
tgn pun cm da lenguh
mata pun da jadi mata garfield
katil pun da memanggil2
bek stop dlu..
the end